Classic Instellingen

Speelsnelheid 3.5
Eenhedensnelheid 0.57
Gebouwen afbreken Actief
Moraal Inactief
Milliseconden Inactief
Minimumtroepenregel 7% van de dorpspunten
Ontwikkelingssysteem klassiek 3-level-systeem
Kerk Inactief
Uitkijktoren Inactief
Prestaties Actief
Automatisch uitbouwende barbarendorpen Actief tot 2000 punten
Bonusdorpen Geen bonusdorpen.
Tijd om aanval te annuleren 10 minuten
Tijd om de transporten te annuleren 5 minuten
Nachtbonus Active van 1:00 tot 9:00
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen 3 dagen
Max. aanvalsverhouding (aanvaller:verdediger) 30 : 1 tijdens de eerste 0 dagen
Vlaggen Inactief
Buit Inactief
Bolwerk Inactief

Eenheden

Boogschutters Inactief
Verkennerssysteem Verkenner kan eenheden, gebouwen, grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen afhankelijk van het onderzochte technologieniveau
Ridder Inactief
Burgerwacht Inactief

Edelman

Gekocht met Grondstoffen, kosten stijgen bij de tweede Edelman
Vervang verloren Edelmannen goedkoop Inactief
Maximale loopafstand edelman 15 velden
Daling van de toestemming door de edelman 35-40
Stijging van de toestemming per uur 1.75

Configuratie

Ledenlimiet per stam 4
Mogelijkheid om stamleden aan te vallen Aanvallen vs stamleden veranderen niet in bezoeken en brengen dus schade toe!
Stam levels Inactief
Vakantievervanging Actief
Beperkingen Vakantievervanging Beperkte toegang voor een vakantievervanger na een periode van 20 dagen dagen over de afgelopen 40 dagen.
Vrije handel Actief, tijdelijke beperking gebaseerd op de start van de individuele speler
Mogelijkheid om windrichting te kiezen Inactief
Overwinningsvoorwaarden Na 30 dagen moet een stam minimaal 20% van de spelersdorpen bezitten voor 10 dagen
Startdatum 30.04.20 13:00