Speelsnelheid | 4 |
Eenhedensnelheid | 0.66 |
Grondstoffenproductiefactor | 2.5 |
Barbarendorpen spawnen: | 750% kans wanneer een speler zich bij de wereld voegt |
Bonusdorpen spawnen: | 50% kans wanneer een speler zich bij de wereld voegt |
Gebouwen afbreken | Actief |
Moraal | Inactief |
Milliseconden | Actief |
Minimumtroepenregel | 5% van de dorpspunten |
Ontwikkelingssysteem | klassiek 3-level-systeem |
Kerk | Inactief |
Uitkijktoren | Inactief |
Opdrachtensysteem | Inactief |
Prestaties | Inactief |
Automatisch uitbouwende barbarendorpen | Actief tot 3000 punten |
Bonusdorpen | Bonusdorpen ingeschakeld |
Tijd om aanval te annuleren | 1 minuut |
Tijd om de transporten te annuleren | 5 minuten |
Nachtbonus | Actief van 0:00 tot 9:00. 300% extra verdediging tegen aanvallen. |
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen | 3 dagen |
Max. aanvalsverhouding (aanvaller:verdediger) | 30 : 1 tijdens de eerste 0 dagen |
Vlaggen | Inactief |
Rooftochten | Inactief |
Buit | Inactief |
Bolwerk | Actief |
Ledenlimiet per stam | 5 |
Mogelijkheid om stamleden aan te vallen | Aanvallen vs stamleden veranderen niet in bezoeken en brengen dus schade toe! |
Stam levels | Actief |
Vakantievervanging | Actief |
Beperkingen Vakantievervanging | Beperkte toegang voor een vakantievervanger na een periode van 18 uren over de afgelopen 48 uren. |
Vrije handel | Inactief |
Ondersteuning buiten de stam: | Ondersteunen van dorpen buiten de stam van de speler is mogelijk |
Mogelijkheid om windrichting te kiezen | Inactief |
Overwinningsvoorwaarden | Na 30 dagen moet een stam minimaal 35% van de spelersdorpen bezitten voor 10 dagen |
Startdatum | 04.12.23 16:30 |