Classic Instellingen

Speelsnelheid 4
Eenhedensnelheid 0.66
Grondstoffenproductiefactor 2.5
Barbarendorpen spawnen: 750% kans wanneer een speler zich bij de wereld voegt
Bonusdorpen spawnen: 50% kans wanneer een speler zich bij de wereld voegt
Gebouwen afbreken Actief
Moraal Inactief
Milliseconden Actief
Minimumtroepenregel 5% van de dorpspunten
Ontwikkelingssysteem klassiek 3-level-systeem
Kerk Inactief
Uitkijktoren Inactief
Opdrachtensysteem Inactief
Prestaties Inactief
Automatisch uitbouwende barbarendorpen Actief tot 3000 punten
Bonusdorpen Bonusdorpen ingeschakeld
Tijd om aanval te annuleren 1 minuut
Tijd om de transporten te annuleren 5 minuten
Nachtbonus Actief van 0:00 tot 9:00. 300% extra verdediging tegen aanvallen.
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen 3 dagen
Max. aanvalsverhouding (aanvaller:verdediger) 30 : 1 tijdens de eerste 0 dagen
Vlaggen Inactief
Rooftochten Inactief
Buit Inactief
Bolwerk Actief

Eenheden

Boogschutters Actief
Verkennerssysteem Verkenner kan eenheden, gebouwen, grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen afhankelijk van het onderzochte technologieniveau
Ridder Inactief
Burgerwacht Inactief

Edelman

Gekocht met Grondstoffen, kosten stijgen bij de tweede Edelman
Vervang verloren Edelmannen goedkoop Inactief
Maximale loopafstand edelman 25 velden
Daling van de toestemming door de edelman 30-35
Stijging van de toestemming per uur 2.28

Configuratie

Ledenlimiet per stam 5
Mogelijkheid om stamleden aan te vallen Aanvallen vs stamleden veranderen niet in bezoeken en brengen dus schade toe!
Stam levels Actief
Vakantievervanging Actief
Beperkingen Vakantievervanging Beperkte toegang voor een vakantievervanger na een periode van 18 uren over de afgelopen 48 uren.
Vrije handel Inactief
Ondersteuning buiten de stam: Ondersteunen van dorpen buiten de stam van de speler is mogelijk
Mogelijkheid om windrichting te kiezen Inactief
Overwinningsvoorwaarden Na 30 dagen moet een stam minimaal 35% van de spelersdorpen bezitten voor 10 dagen
Startdatum 04.12.23 16:30